Jaké značky servisujeme:

SHOWA, WP, KYB, SOLVA, SACHS, ÖHLINS, MARZOCCHI i mnoho dalších.

Zde je průběh servisu / nastavení:

  1. Příjem na dílnu vč konzultace jak nastavit
  2. vyzuální kontrola a zkontrola jak vidlice/tlumič chodí
  3. Vidlice/tlumič dáme do dynotestu na vyhodnocení vstupních dat
  4. Kompletně rozebereme
  5. dame vše vyčisti do ulrazvuku
  6. dodatečné čístení
  7. kontrola tvrdosti stavajících pružin vč vyhodnocení zda maji spravnou tvrdost
  8. kompletni rozloženi a kontrola všech součástek nasledni nahrazeni všech spatnych dílů
  9. konzultace v jakém jsou stavu ( v případě že je neco nad domluvený ukon) nebo doladní informací k nastavení
  10. Sestaveni planžet, vložení nových tunning dílů, nastaveni předpětí pružin vč kompletace
  11. kontrola nastaveni na dynotestu, zda uprava probehla tak jak zakaznik žádal.
  12. finalní složení, dán nový TOMMY polep.
  13. předání zákazníkovy vč záruky nastavení, aby každý zákaznik byl spokojen 🙂

 

Proč pravidelně servisovat vaše tlumiče?

Stejně jako u motoru nebo převodovky – výměna oleje se provádí k prodloužení jejich životnosti. Tlumiče také vyžadují pravidelný servis, patří do něj výměna oleje a dílů.

Vidlice a tlumiče mají poměrně hodně tření při svém pohybu (tlumení), to vše opotřebovává olej, simerinky, prachovky, pouzdra a O-koužky.

Postupem času vše ztrácí životnost a přesnou vůli. 

Servis předních vidlic proto doporučujeme provádět po 20mth, a po 40 mth u zadních tlumičů. 

Co nejvíce odchází?

Nejvíce odchází olej, díky kterému vidlice tlumí.  Každý olej má své specifické vlastnosti jako např.: hustotu, viskozitu, pěnivost a tepelnou stabilitu a postupem času tyto vlastnosti ztrácí.

Jaké díly používat: OEM vs náhrady?

(OEM: originální díly od výrobce) 

  • OEM:  Každý výrobce značek jako SHOWA, KYB, WP testují a vyvíjí různé díly, které mají nízké tření, ale vysokou životnost. Výsledkem je výborná kvalita.
  • Náhrady: Různé firmy, které vyrábí svoje neoriginální díly, například simerinky, hodně tlačí na cenu produktu. Výsledkem je špatné tření a životnost je ve většině případech menší, než u OEM. Proto je vždy lepší použít kvalitu.

Cenový příklad:

  • Simerink od náhrady: +- 200 CZK
  • Simerink od OEM: +- 600 CZK

Proto používáme jen ty nejlepší díly a oleje na světě, od výrobců originálních náhradních dílů jako jsou SHOWA, KYB, WP nebo tuningové díly. Kvalita je u nás na prvním místě.

Co se stává s olejem v průběhu MTH?

  • 20 mth Olej ztrácí svoje vlastnosti a vaše tlumiče a vidlice přestávají být tak citlivé, jak bývaly.
  • 40 mth Vidlice a tlumiče ztratily tlumící funkci a přestávají být předvídatelné. Díly ztrácejí přesnost a začínají mít vůle.
  • 60 mth Olej netlumí ani nemá mazací funkci. Díly přestávají těsnit a mají vůle. Vidlice a tlumiče už znatelně nefungují.
  • 100 mth + Olej netlumí, nemaže a natáhl do sebe špínu z tření. Z oleje se stává „brusný olej“ a hrozí vydření vnitřních komponentů. Díly jako například pouzdra mají vůle. Hrozí velké poškození, které může být velmi nákladné na opravu.