Jaké značky servisujeme:
SHOWA, WP, KYB, SOLVA, SACHS, ÖHLINS, MARZOCCHI i mnoho dalších.
Zde je průběh servisu / nastavení:
- Příjem na dílnu vč konzultace jak nastavit
- vyzuální kontrola a zkontrola jak vidlice/tlumič chodí
- Vidlice/tlumič dáme do dynotestu na vyhodnocení vstupních dat
- Kompletně rozebereme
- dame vše vyčisti do ulrazvuku
- dodatečné čístení
- kontrola tvrdosti stavajících pružin vč vyhodnocení zda maji spravnou tvrdost
- kompletni rozloženi a kontrola všech součástek nasledni nahrazeni všech spatnych dílů
- konzultace v jakém jsou stavu ( v případě že je neco nad domluvený ukon) nebo doladní informací k nastavení
- Sestaveni planžet, vložení nových tunning dílů, nastaveni předpětí pružin vč kompletace
- kontrola nastaveni na dynotestu, zda uprava probehla tak jak zakaznik žádal.
- finalní složení, dán nový TOMMY polep.
- předání zákazníkovy vč záruky nastavení, aby každý zákaznik byl spokojen 🙂
Proč pravidelně servisovat vaše tlumiče?
Stejně jako u motoru nebo převodovky – výměna oleje se provádí k prodloužení jejich životnosti. Tlumiče také vyžadují pravidelný servis, patří do něj výměna oleje a dílů.
Vidlice a tlumiče mají poměrně hodně tření při svém pohybu (tlumení), to vše opotřebovává olej, simerinky, prachovky, pouzdra a O-koužky.
Postupem času vše ztrácí životnost a přesnou vůli.
Servis předních vidlic proto doporučujeme provádět po 20mth, a po 40 mth u zadních tlumičů.
Co nejvíce odchází?
Nejvíce odchází olej, díky kterému vidlice tlumí. Každý olej má své specifické vlastnosti jako např.: hustotu, viskozitu, pěnivost a tepelnou stabilitu a postupem času tyto vlastnosti ztrácí.
Jaké díly používat: OEM vs náhrady?
(OEM: originální díly od výrobce)
- OEM: Každý výrobce značek jako SHOWA, KYB, WP testují a vyvíjí různé díly, které mají nízké tření, ale vysokou životnost. Výsledkem je výborná kvalita.
- Náhrady: Různé firmy, které vyrábí svoje neoriginální díly, například simerinky, hodně tlačí na cenu produktu. Výsledkem je špatné tření a životnost je ve většině případech menší, než u OEM. Proto je vždy lepší použít kvalitu.
Cenový příklad:
- Simerink od náhrady: +- 200 CZK
- Simerink od OEM: +- 600 CZK
Proto používáme jen ty nejlepší díly a oleje na světě, od výrobců originálních náhradních dílů jako jsou SHOWA, KYB, WP nebo tuningové díly. Kvalita je u nás na prvním místě.
Co se stává s olejem v průběhu MTH?
- 20 mth Olej ztrácí svoje vlastnosti a vaše tlumiče a vidlice přestávají být tak citlivé, jak bývaly.
- 40 mth Vidlice a tlumiče ztratily tlumící funkci a přestávají být předvídatelné. Díly ztrácejí přesnost a začínají mít vůle.
- 60 mth Olej netlumí ani nemá mazací funkci. Díly přestávají těsnit a mají vůle. Vidlice a tlumiče už znatelně nefungují.
- 100 mth + Olej netlumí, nemaže a natáhl do sebe špínu z tření. Z oleje se stává „brusný olej“ a hrozí vydření vnitřních komponentů. Díly jako například pouzdra mají vůle. Hrozí velké poškození, které může být velmi nákladné na opravu.